دانیال طاهری فر هستم.

از سال ۸۵ فعالیت های خودم را در سطح اینترنت شروع کردم. علاقه مند به طراحی دیجیتال ، موسیقی ، موشن گرافیک و انیمیشن و وبگردی هستم.

در این سال ها، سایت های مختلفی در اینترنت راه اندازی کردم از جمله مجله تفریحی جوان ایرانی اما در نهایت متوجه شدم رسالت شخصی من آموزش دادن نکات مختلف نرم افزاری به همه ی کسانی هست که به این آموزش ها احتیاج دارند .

ابتدای سال ۹۸ تصمیم به ایجاد پایگاه آموزشی دانیال طاهری فر گرفتم که علاوه بر تهیه ی آموزش های تخصصی جنبه ی پرسنال برندینگ هم برای من داشت و هر چه زمان بیشتری گذشت و تا به امروز بیشتر به این نتیجه رسیدم که باید این کار را با قدرت انجام دهم.

در این وبسایت نکات مربوط به اینترنت ، طراحی ، وردپرس ، سئو ، شبکه های اجتماعی ( اینستاگرام و یوتیوب ) ، آموزش نرم افزار هایی مثل ایلوستریتور وفتوشاپ را به شما خواهم آموخت. همینطور سعی می کنم برای برخی از نرم افزارها آموزش های پایه ای و مقدماتی تهیه کنم ، اولین نرم افزاری که در این دسته قرار گرفت،نرم افزار ایلوستریتور که یک نرم افزار طراحی برداریست بوده است که می توانید آموزش مقدماتی ایلوستریتور را مشاهده کنید.

در حال حاضر دسته ی مربوط به آموزش های وردپرس شروع به کار کرده که از این آدرس می توانید به آن دسترسی داشته باشید : وردپرس

به زودی در این دسته امکان دانلود قالب و افزونه به وجود خواهد آمد.

دسته ی دیگری که فعالیتمان روی آن ادامه دار خواهد بود دسته سئو هست. در حال حاضر یکی از سرویس هایی که در سایت ارائه می دهیم بک لینک PBN هست که از سری خدمات سئو به حساب می آید، در حال آماده کردن مقالات آموزشی مختلفی در زمینه سئو هستیم که به زودی روی سایت قرار میگیرند.

دسته ی سئو را با مقاله ی سئو چیست آغاز کردیم ، امید بر این است که بتوانیم مطالب مفید و خوب بیشتری برای شما آماده کنیم.

تا این لحظه ( ۹ مرداد ۱۳۹۸) سرعت تولید محتوای پایینی داشتم ، اما قصد دارم تعداد مطالب و محتوایی که تولید می کنم بیشتر کنم که همراهی شما در این موضوع به من کمک زیادی خواهد کرد.

 

لینک های فعال من در وبسایت شخصی