شاید نکاتی که در ادامه به اون‌ها اشاره می‌کنیم، بسیار ساده باشه، اما در نظر داشته باشید که رسیدن به رتبه‌های بالای گوگل بدون در نظر گرفتن این موارد تقریبا غیر ممکنه!

 

1. قابل ایندکس بودن: مطالب یک سایت در مرحله اول باید قابل کرال شدن باشه. گوگل قبل از اینکه بخواد به محتوای شما رنک بده، باید بدونه که اصلا اون محتوا وجود داره.

2. مناسب برای گوشی: در حال حاضر حدود 63 درصد سرچ‌های گوگل با گوشی های هوشمند انجام میشه. عددی که هر روز هم در حال رشد کردنه. پس طبیعیه که سایت‌هایی که ریسپانسیو نیستند به سرعت رتبه‌هاشون رو از دست بدند.

 

3. سرعت لود شدن: نمیشه به طور حتم گفت که گوگل به سایت‌هایی که سرعتشون بالا هست ریت بالاتری میده، اما میشه مطمئن بود که سایت‌هایی که سرعتشون پایینه توسط گوگل جریمه میشن.

4. بک‌لینک (عضو جدایی ناپذیر): بک لینک همیشه همراه سئو بوده، شاید الان مثل قدیم اولین اولویت نباشه اما قطعا یکی از مهم‌ترین عوامل هست.

5. محتوای با کیفیت: گوگل همیشه می‌خواد مفید‌ترین و مرتبط‌ترین لینک رو به مخاطبی که در حال جستجو هست نشون بده، پس با کیفیت‌ترین محتوایی که ‌می‌تونید رو بسازید. مطمئن باشید که بازخورد رفتار کاربر‌هاتون بر روی رفتار گوگل تاثر ‌میگذاره. رعایت این موارد، جزو اصول اولیه است و اصلا تضمین کننده رتبه شما نیست، اما رعایت نکردنش قطعا باعث سقوط به رتبه‌های پایین‌تره...