Google قوانین خود را برای نحوه و زمان نمایش نتایج جستجو Reviews Rich و review stars به روز کرده است ،
به طور خلاصه ، در حال حاضر قوانین جدید مطرح شده، تعریف جدیدی از ست کردن تایپ های مختلف schema برای نتایج review snippets است.
به این صورت که self-serving reviews ( یا نظرات و دیدگاه های متعصبانه ) اجازه نمایش ندارند و مشخص بودن نام چیزی که شما مورد بررسی قرار می دهید الزامی است.
انواع تایپ های پشتیبانی شده Schema
در زیر لیست موارد مشخصی از موارد تعریف شده برای انواع تایپ های پشتیبانی شده schema رو مشاهده می کنید :
schema.org/Book
schema.org/Course
schema.org/CreativeWorkSeason
schema.org/CreativeWorkSeries
schema.org/Episode
schema.org/Event
schema.org/Game
schema.org/HowTo
schema.org/LocalBusiness
schema.org/MediaObject
schema.org/Movie
schema.org/MusicPlaylist
schema.org/MusicRecording
schema.org/Organization
schema.org/Product
schema.org/Recipe
schema.org/SoftwareApplication
نظرات و بررسی های متعصبانه، خودخواهانه و شخصی (Self-Serving reviews)
گوگل در این باره سردرگمی های زیادی ایجاد کرده است.
گوگل اشاره دارد که بررسی ها و نظراتی که به عنوان Self-Serving تشخیص داده می شوند به نفع کاربران نیستند.
بررسی ها و نظراتی Self-Serving محسوب می شوند که یک بررسی یا نظر درباره موجودیت وبسایت A از داخل خود سازمان A قرار بگیرد. یا مستقیما برای نشانه گذاری و درج این بررسی از ابزار شخص ثالثی توسط خود سازمان استفاده شود.
به همین دلیل با این بروزرسانی، نتایج review rich در انواع مختلف Schema برای مشاغل لوکال و سازمانی به نمایش در نخواهد آمد مگر در مواردی که نظرات و بررسی های خود سازمان را کنترل کنند.
استفاده از Property name الزامی است.
در آخر، باید نام ایتم و موردی که مورد بررسی، نقد و نظردهی قرار میگیرد درج شده باشد.
گوگل اینطور بیان میکند که :
با این بروزرسانی، از این به بعد باید مطمئن شوید نام محصول یا ایتمی که مورد بررسی قرار میگیرد باید بصورت مشخص و واضح درج شده باشد و قابلیت بررسی داشته باشد.
گوگل اسناد لازم و مربوط به توسعه دهندگان را بروز کرد تا از این ویژگی الزام آور استفاده کنند.