آموزش ایلوستریتور و فتوشاپ و دیجیتال مارکتینگ

نقاشی دیجیتال به نفع سیل زده های خوزستان

سلام دوستان ، وقت بخیر ،دانیال هستم.

قصد دارم سه اثر نقاشی دیجیتال برای هدیه به سیل زده های خوزستان انجام بدهم.

هزینه هر کاراکتر 200 هزارتومان هست و حدودا 4-5 روز زمان میبره

لطفا اگر علاقه مند به طراحی دیجیتال هستید و قصد دارید به مردم سیل زده ی استان خوزستان کمک کنید با من تماس بگیرید

برخی از نمونه کارهای در صفحه ی من در اینستاگرام قابل مشاهده است : @danialtaherifar

از طریق پیج اینستاگرام میتونید با من تماس بگیرید یا روش های دیگه ای که تو پست های دیگه نوشتم مثل کامنت در کانال یوتیوب Danial TV یا استفاده از فرم تماس با من

پوستر موشن طراحی دیجیتال به نفع سیل خوزستان
منتشر شده در اخبار
۹۸/۰۴/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
دانیال طاهری فر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی